Solutii Call-Center

VoIPIT este partenerul pe care ti-l doresti atunci cand ai deja sau vrei sa incepi o activitate de Call-Center.

Ai nevoie doar de telefoane VoIP sau aplicatii compatibile si de o conexiune la internet. Serviciile vor fi gazduite de noi: alocare agenti, IVR, campanii, CRM, rapoarte etc. Astfel eviti achizitionarea unei centrale fizice, precum si costurile asociate cu intretinerea acesteia.

Domnisoara care vorbeste la casca

Preturi orientative

Stim ca fiecare firma este diferita. Din acest motiv, pentru a obtine o oferta personalizata cerintelor tale, te rugam sa ne contactezi.

Totusi, pentru a iti face o idee despre preturile noastre, gasesti mai jos sugestii pentru cateva pachete de baza.

Call-Center cu 1 coada, 2 agenti si 1 supervizor

Pachetul se adreseaza unui centru de dimensiuni reduse.

Coada de asteptare
2 aparate vor imparti acelasi numar de telefon, prin intermediul unei cozi de asteptare
Muzica in asteptare
melodii personalizate care se vor reda apelantilor, cat timp acestia asteapta sa fie preluati de un agent
Hot seat
agentii se pot conecta dinamic la coada de asteptare, isi pot defini pauze contextuale, pot verifica numarul de apeluri procesate, pot vizualiza numarul de apeluri in asteptare pe coada
CRM nativ Accolades
contul va avea atasata o lista de clienti, agentului i se vor afisa informatii despre persoana care suna, agentul poate face observatii referitoare la apelul curent si poate vizualiza observatiile notate dupa apelurile precedente
Supervizare
supervizorul va avea propriul numar de telefon
Real-time
supervizorul are o privire de ansamblu asupra cozii, poate observa si modifica statusul agentilor (in apel, in pauza, disponibil)
Ascultare
Supervizorul poate asculta si interveni in apelurile agentilor (listen, whisper, barge-in)
Inbound
5 canale (apeluri concomitente) de intrare, coada de asteptare va tine apelurile in asteptare pana cand un agent este liber, fara a depasi 5 apeluri concomitente pe intregul cont
Outbound
2 canale (apeluri concomitente) de iesire, maximum 2 aparate telefonice pot suna in exterior in acelasi timp
CDR
afisarea apelurilor detaliate este optimizata pentru Call-Center

Pret estimat: 30 euro / luna

Cerere oferta

Doamna care vorbeste la casca

Call-Center cu IVR, 3 cozi, 2 supervizori, 15 agenti si 1 dashboard

Pachetul se adreseaza unui centru de dimensiuni medii.

Robot telefonic (IVR)
1 numar de telefon unic se va lega la un IVR cu inregistrari personalizate, unde apelantul va selecta din optiunile disponibile
Cozi de asteptare
3 cozi de asteptare, apelurile se vor repartiza in functie de optiunile apelantului din IVR
Muzica in asteptare
personalizata pe cozile de asteptare
Hot Seat
agentii se pot conecta dinamic la una sau mai multe cozi de asteptare, isi pot defini pauze contextuale, pot verifica numarul de apeluri procesate, pot vizualiza numarul de apeluri in asteptare pe fiecare coada
API CRM extern
Accolades va notifica CRM-ul tau cu numarul de telefon al apelantului, acesta va deschide automat fisa clientului
Supervizare
supervizorii vor avea propriile numere de telefon
Real-time
supervizorii au o privire de ansamblu asupra cozilor, pot observa si modifica statusul agentilor (in apel, in pauza, disponibil)
Ascultare
Supervizorii pot asculta si interveni in apelurilor agentilor (listen, whisper, barge-in)
Dashboard
pe un ecran mare se pot afisa informatii grafice cu privire la statusul Call-Center-ului
Inbound
20 canale (apeluri concomitente) de intrare, cozile de asteptare vor tine apelurile in asteptare pana cand un agent este liber, fara a depasi 20 apeluri concomitente pe intregul cont
Outbound
5 canale (apeluri concomitente) de iesire, maximum 5 aparate telefonice pot suna in exterior in acelasi timp
Campanii marketing (autodial)
supervizorul incarca o lista cu numere de telefon, iar Accolades le va distribui catre agentii disponibili si va initializa apelurile automat
CDR
afisarea apelurilor detaliate este optimizata pentru Call-Center
Rapoarte
supervizorii pot genera si descarca diverse rapoarte de activitate
Inregistrare apeluri
spatiu alocat pe serverele noastre pentru apelurile inregistrate, in limita a 5000 de minute

Pret estimat: 100 euro / luna

Cerere oferta

Casti si tastatura

Accolades

Serviciile noastre de Call-Center au la baza platforma proprie Accolades, dezvoltata de programatorii nostri.

Pretul pe care ti-l vom oferi este influentat de functionalitatile de care ai nevoie. Daca nu stii exact cum ar arata pachetul optim pentru firma ta, atunci te putem ajuta cu o analiza a specificului tau de activitate.

O descriere mai detaliata a modulelor si a functionalitatilor disponibile o poti gasi pe site-ul de prezentare al aplicatiei.

Detalii

Logo Accolades